Een logistieke merkcreatie

/ creatief concept / huisstijl ontwerp / webdesign / bedrijfsfotografie / websiterealisatie / bioscoopreclame /

Bij Avado draait alles om fulfilment: de logistieke afhandeling van webshopbestellingen. Naar aanleiding van een zichtbaar en inhoudelijke verouderde website heeft UwID de opdracht gekregen om een nieuwe, frisse huisstijl en website te ontwikkelen. De look-and-feel van alle uitingen is nauwkeurig afgestemd op de ideale klant van Avado: de jonge en groeiende (online) ondernemer.

De nadruk ligt op het gemak van Avado, de snelheid van de logistieke afhandeling en nog belangrijker: de besparing in geld én de vrijheid die de ondernemer krijgt om andere dingen te doen.

Bekijk wat wij hebben gecreëerd voor Avado

Logistieke toppers gezocht!

Naar aanleiding van een groeiende vraag naar e-fulfilment, is Avado opzoek naar nieuwe logistieke toppers. Om deze jonge doelgroep aan te spreken hebben we wervende uitingen ontwikkeld, waaronder een advertentie in een magazine als een creatieve bioscoopreclame.

Uw logo of huisstijl restylen? Laten we samen creëren!

Neem contact op

Andere cases

Een zachte huisstijl voor Agnita Orthopedagogiek

Volgende case